ZAKRES USŁUG:

W ramach oferty naszej firmy proponujemy Państwu kompleksowe usługi w zakresie prowadzenia ksiąg handlowych, prowadzenia książki przychodów i rozchodów, rozliczeń kadrowo-płacowych jak również doradztwa, obejmujące między innymi:

  • ujmowanie dokumentów w księgach rachunkowych,
  • prowadzenie rejestrów na potrzeby sporządzania deklaracji VAT,
  • prowadzenie okresowych rozliczeń z urzędem skarbowym (deklaracje PIT, CIT, VAT),
  • przygotowywanie corocznych sprawozdań finansowych (Bilans, Rachunek Zysków i Strat),
  • prowadzenie dodatkowych ewidencji (środków trwałych, wyposażenia, tabele amortyzacyjne),
  • reprezentacja przed urzędami,
  • ujmowanie dokumentów w książce przychodów i rozchodów,
  • opcjonalnie przygotowywanie przelewów bankowych,
  • prowadzenie kartotek pracowników,
  • sporządzanie list płac,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT-4, PIT-11),
  • rozliczanie umów cywilnoprawnych,
  • sporządzanie i przesyłanie deklaracji ZUS;